Resterande delen av dagen

Declan grät när han vaknade. Grät och grät. Blev lite bättre och då ramlade han självklart på asfalten på gården och skrapade upp knäet. Min tvååring med fläskläpp och plåster på knä och armbåge.

Eftersom Ethan inte fick någon uppmärksamhet för Declan var i fokus hela dagen har han varit hemsk! Slagits, sagt dumma saker och pratat i ett i ett. Patti var ensam med barnen så jag hjälpte henne med att duka, middag och sedan duka av.

Jag är så trött att jag bara vill falla ihop i en liten hög och sova tills imorgon. Klockan är sju, måste härda ut till nio iallfall. Skulle hottubat med Jamie men jag orkar inte. Kanske lite choklad (bättre på Kanadamagen) och sen sova?

Har kollat gymkort nu, det kostar 3100 om man har typ hälften av sakerna och 3900 för allt, i 6 månader. Jag vill så gärna, saknar det sjukt mycket och jag vet att jag kommer använda det. Men ska jag? Det blir ingen resa till Britt då och förmodligen mycket annat jag får dra in på?


Midsommar 2006. Köpingsvik, regn och tält. Smal och glad. Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0