Saker jag tänker på just nu

- Ser fram emot golfkursen, som jag just betalade och startar nästa torsdag
- Jag och Jamie ska på hästridningstripp denna eller nästa helg. Jag kan nästan säga att jag aldrig suttit eller varit i närheten av en häst (utan rädsla iallfall), men dom ska tydligen vara snälla
- Jag har träningsvärk så jag håller på att avlida. Varje gång jag har suttit/legat ner en längre stund kommer jag knappt upp
- En snygg Italienare jobbar utan för vårat hus, först trodde jag han var ung, sen gammal och nu vet jag inte längre. Snälla gud säg att han är under 25!
- Jag är brun igen, och är väldigt glad för det
- Ikväll (läs onsdag) hade Anton och Viktor en av deras underbara grillfester i Vickleby. Jag var inte där. Det suger *PIP*
- Ingwing har startat midsommarplanerna och undrade om jag kommer hem till dess (icke sa nicke). Jag villllllll!!!!! I våran stuga med knarktjejerna bredvid, knäppa Lindöpingskillar på andra hållet, käka grillkorv och potatissallad i tre dygn, bada naken och sova trångt. Kan jag få en hembiljett över midsommar veckan tro?
- Jag vill ha mina spikskor, zoogodiar, nappar, svenska böcker och andra haribo saker. Har cravings efter svenska saker just nu. FLÄSKPANNKAKA!
- Ethan var på intruduktion i skolan idag och Declan sov, inte mycket nannygöra idag dock
- Jag och Jamie har en miljon grejer vi vill göra, bla hästturen då, åka på gummibåtar i forsen, kanottripp, hajker och andra saker. Allt kostar dock pengar. Mamma och pappa, köp en lott och skicka halva vinsten hit tack!
- Jag ska simma ikväll, tror jag. Är det bra för en kropp full med träningsvärk (och choklad) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0