Söndag, most boring ever

Mitt "döende" magont har nu övergått i ett smått vanligt magont och illamående. Jag kan inte bli sjuk. Jag vill inte bli sjuk! Barnen har varit bråkiga och stökiga hela helgen och jag har mest försökt undvika dom, speciellt idag då min mage gör ont och Ethan kan närsom helst hoppa på den, ge den ett slag eller putt. Ja, han har lite problem med våldet den ungen, det går bra så länge han är sysselsatt och stimmulerad men blir han uttråkad eller uppjagad blir han jäklig våldsam. Hade det varit min lillebror hade jag nog gett igen ganska rejält några gånger, men nu är det ju inte det så man får bita ihop istället.

Nog om det. Blev arg på en full kille igår kväll, ännu argare i morse och nu i eftermiddag/kväll har han lyckats göra mig förbannad. Vad fan är felet på killar som beter sig som tjejer och som bara stor ****or. Klockan är iallfall sex och jag funderar på att sova. Är det illa att gå och lägga sig så tidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0