Sverige har äntligen kommit ifatt mig!!!

Kollar på bubblan på Svtplay, skit kul ju. Jag kan gissa på det mesta eftersom jag är ganska off här borta, förutom det som står på Aftonbladet. Men herregud, har någon glömt bort att berätta att Brolle har av VR blivit utsedd till Sveriges snyggaste, hetaste man??? Vad fan har jag sagt dom senaste tre åren, va va? Att han är galet snygg. Har jag fått medhåll av någon? Nej. Men nu passar det.

Ska kolla på resten av avsnitten nu också.



Fråga; Kan någon kolla upp hur jag gör för att rösta här bortifrån??

Kommentarer
Postat av: Anonym

like this -----> http://www.facebook.com/pages/Brolle-Wallmark-Lets-Dance-2012/142293459208772 & spread further ♥

2011-12-14 @ 16:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0