TAAAAAAAAAAACK!

Jag kom precis hem från en helt underbar middag med svenskfamiljen. Åt tacos och prinsesstårta. Dom sjöng och jag fick ett helt underbart silversmycke som står för lycka till på resor, dom stödjer alla ungdomar att resa framtills 30. Kom hem och hela köket var pyntat med rosa girlanger och blommor, min dörr hade rosa och en barbieballong och Patti hade gjort chokladmousse med jordgubbar och lite vitchoklad (för hon vet att jag inte gillar tårtan här osv)!! Min dator funkade inte så skulle kolla min Facebook lite snabbt och lägga ut videon från min förra födelsedag när jag klickar på Dennis youtube länk. Jag sitter med Patti och skriker, gråter och skrattar samtidigt som jag försöker få i mig en chokladmousse. Kan inte sluta le och kan inte sluta gråta. Ni är helt underbara, jag älskar er så mycket allihopa!

Här är videon från min förra födelsedag när Sofia och Lisa tyckte synd om mig (som skulle vakna ensam) och kommer till mig klockan sju på morgonen med ägg, varmchoklad och sång. (Måste bara älska kommentaren "vad ska vi sjunga" haha, när dom väntar på att jag ska öppna). Men det var nog det bästa uppvaknadet jag har fått hitills.



Och dom har gjort det igen, misstänker att Lisa och Fison ligger bakom min nya underbara video lite också. Och såklart Dennis Nilsson, hur han gör det, det vet i fan men han lyckas fan alltid lura och överaska mig på mer och mer konstiga och härliga sätt. Jag älskar er iallfall till stjärnorna och tillbaka och saknar er till tusen! Här kommer mina födelsedags hälsningar från Sverige:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0