Tankar om helgen

Bra kväll igår. En kille komenterade varför ingen rättar mig när jag säger fel "it's because you are good looking".

Helgens matingtag, Pizza, hamburgare och pizza igen. Blöh. Ge mig riktig mat tack! Jag kämpar för att inte lägga på mer vikt, men i denhär miljön är det nästan omöjligt. Det är liksom svälta eller frossa.

Jag kollar på ALLA avsnitt av Schulmanshow. Åh, vet att jag tjatar, men gud var jag älskar den människan!

Jag saknar och vill ha en köpt Delicato negerboll. Typ nu! Gärna raggmunk, fläsk, lingon och grädde också.

Gradparty ute på en strand, jag skippar. Nejtack, ute och frysa med 16-17 åringar. Hellre sängen.

Ska lägga upp bilderna från Sannas visit imorgon!

Godnatt


Saknar sol, vältränad Elsa och långt hår! Lite hemma, mamma och maten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0