Torsdag

Ethan och jag kollar på "Ett småkryps liv" för tionde gången denna veckan. Det är självklart en gammal VHS film också, så efter varje gång måste vi spola tillbaka den, kolla eller spola över reklamen och sen kan vi titta. Detta gör vi cirka två gånger varje dag. Vad gjorde man innan DVDn kom?

Imorse tog vi en runda med cyklarna. Ethan ramlade över en sten och grät ett tag, sen kunde vi trampa vidare. Kom hem och bakade blåbärsmuffins med båda två, vilket kaos. Declan kastade i i stor sätt allt som gick i bunken och Ethan stod och skrek på honom hela tiden. Dom blev iallafall helt okej till slut, barnen gillade dom och det är huvudsaken.

Nu sover Declan och Ethan målar lite och kollar på filmen, ja...ni vet ju vilken. I eftermiddag börjar jag spela golf, hur nu detta ska gå. Förra gången fick jag ryggskott och kunde inte röra mig på några dagar. Ska bli skitskoj iallfall och ser fram emot det!

Ingen sol idag, ganska grått och tråkigt. Declan kom in hela tiden (när dom lekte ute) och sa Cold .. cold. Jag förstår dom, hade inte hellere velat vara ute när det är ruggit och lite blåsigt. Ser ut som det kan klarna upp dock och det hoppas vi på tills golfandet börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0