Tvivel

Tänker på Winnerbäck låt, tvivel, och några rader som passar in precis på hur jag känner mig just nu.

Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?


Allt är egentligen hur bra som helst. Men det är fan nått som stör, det är nån jävla tvivel i min kropp just nu. Något
jag inte tycker om eller vill ha där överhuvudtaget. Jag och Katie käkade middag upp i skidbacken, sen köpte
take away kaffe och satte oss upp på ett berg som har en liten berg i solen. Tittade ner på Marys Ville och pratade.
Katie är som jag, jag gillar henne. Vi klär oss typ likadant (dom enda två som är "finklädda" i Kimbo), har samma
elaka humor och tycker kanske lite väl mycket om människor. Iallafall. Sen svängde vi förbi en kille som av
någon annledning hade massa saker som var mina, dagens pinsamaste stämmning. Usch. Kom nyss hem dock,
äter lite persikogodisar och är ganska nöjd med livet. Men det är fan nått som stör?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0