Typiskt mig

Jag tänkte ta en liten promenad och körde till en skit fin plats med massa utsikt. Tanken var att kunna ta massa fina foton och visa här på bloggen. Kommer upp dit och kommer på, fan glömde sätta i minneskortet i kameran. Tog istället en liten tur till Cranbrook, älskar den vägen, och köpte en Elle tidning och en Womens Health tidning, lite choklad, shampo och sånt skit jag behövde. Skönt att få det gjort.

Det är säsongsavslutning på Lost här ikväll. Håller mig undan ALLA Tv apparater, har fortfarande ca 4 avsnitt kvar innan sista avsnittet. Ska börja ladda inför det och kolla på dom nu! Dom säger ju att det är en bra upplösning och att skådespelarna grät för det var så bra när dom läste manuset. Så jag har höga förväntningar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Enligt vad jag hörde skulle sista avsnittet sändas samtidigt i samtliga länder för att ingen skulle kunna ladda ner. Puss!

2010-05-24 @ 07:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0