YEAH BABY!

I lördags kväll när vi alla satt i bilen, vi hade precis stannat och skulle hoppa ut. Ethan skriker nått om att nu ska han banne mig cykla. Då hörs ett - YEHA BABY klart och tydligt från baksätet. Declan! Alla vänder huvudet mot honom och han bara ler.

Det enda han kan säga klart och tydligt, utan sludder eller krussiduller är...YEAH BABY. Men han gör det bra.

Jag undrar vem som lär mina barn allt sådant. Ethan har börjat kalla sina pungkulor för Yelly Donuts och kan helt plötsligt skrika AJ mina Yelly donuts kom ikläm om vi är ute och cyklar. Är någon i närheten är det bara att le och trampa vidare.

Ungarna är underbara.

Vi pratade häromdagen om att mina föräldrar ska komma och hälsa på i juli, försökte förklara för Ethan att dom kanske inte är jätte bra på engelska. Det gör inget säger han, jag kan lära dom! Åh, underbara unge.

Idag har vi lekt i vattenspridaren, ätit mat ute och bara njutit av solen hela dagen. Jag är, om möjligt?, mer brun än innan och otroligt trött på allas kommentarer om det. Hur ska jag kunna hjälpa att alla andra på denna jord är födda som blekfiar. Barnen har fått bonnabränna, nacke, underarmar och vader bruna och resten kritvitt, precis som det ska vara!

Lever för mottot Black on the outside white on the inside numera . Thiihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0