Monday igen

En vecka till jag AR hemma (underbar kansla)
En vecka till jag far krama er
En vecka tills jag far skratta, dricka vin och kramas med Dennis
Tre veckor utan allt som inte ar bra har just nu
I tre veckor kan jag var svenska Elsa utan inga konstigheter
Om jag i vintras trivdes och ingenting kunde vara battre sa ar nu laget att jag trivs men saker kunde faktiskt vara battre. Jag finner det ganska ironiskt, precis som att det kan inte vara perfekt "for lange", som att han bade ger och tar. Att efter regn kommer solsken men att efter dagar av solsken kommer lite regn. Men mina familjer, ar dom basta och det ar det viktigaste, att dom finns dar.

Kommentarer
Postat av: Linn

ÄNTLIGEN skriver du, jag vill höra hur du mår! Snart ses vi, det ska bli skönt <3

Postat av: Anonym

tror du har ett eller två mejl på din mejl som borde läsas.

2010-11-09 @ 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0