Update. Status:Home

Jag har ny kärlek! En macbook pro som jag älskar och kommer skydda med mitt liv. Fan vad det ska bloggas, eller skriva överhuvudtaget, I love it!
Pappa stack in huvudet vid tio, tjugo i elva fick jag rumpan ur mitt lilla ide men var trött som om det vore mitt i natten (och i mitt huvud/kropp är det ju det också). Jag somnar inte på kvällarna, ligger i sängen och vrider mig, räknar får och kollar på tv men slocknar inte fören två tiden, men jag kämpar mig upp på morgnarna för det kommer löna sig. Snart så, snart.
Mitt rum är någonting som skulle kunna liknas med nazisternas intrång hos en jude familj under andra världskriget. Allt är upp och ner, allt ligger på golvet och jag har kanske en kvadrat meter yta att stå på. Vill helst av allt hämta en snöskyffel från källaren och bara skyffla ut allt men istället ligger det där och samlar damm och väntar på att någon ska ta tag i det. Medan jag ligger i sängen och knappar på min mac och bara blickar ut över röran.
När mamma kommer hem ska vi till Ikea, Kalmars metropol, ikväll försöker jag övertala mina päron om att vi ska (som en vanlig familj) äta middag ihop, helst Carbonara, men jag är öppen för förslag. Sen blir det en drink eller två med Dennis på Byttan. Gosh, I love to be home och jag älskar att bara sitta i en soffa bredvid min Dennis och klippa en slabbig pizza med sax, dricka vatten ur Ikea glas, skratta år Paradise Hotel, äta lösgodis till vi klagar på att vi får ont i magen, leka med våra datorer, små gnabba lite och dricka svart alldeles för starkt kaffe.
Och imorgon får jag träffa mina andra två kärlekar, Lisa och Fia, och bara ha en hel jäkla dag med tjatter om allt som har hänt och inte hänt och vet ni vad, jag är säker på att det kommer skrattas (eller träna magarna) ca 50% av tiden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0