Fredag och (inte) äntligen helg

Det är stressigt nu. Vi har flyttat hela dagen, packat upp och jag har hållt ungarna borta under perioder. Hamburgare från A&W till middag, lite sova och sen shoppa mat. Hem och duschade och packade lite till. Upp till John och Wil med Jamie och Jemma (mycket rolig sak hände, berätta senare, kissade nästan ner mig av skratt) för middag (kyckling à la Wil, sallad, bröd och nudlar , till efterätt minibrownies med grädde från sprutflaska) och kollade Footy? massa killar i minimla shorts och massa tacklingar från Australien, grande final så det stort för de stackars aussiefolket. Jag stannade en period, flyttgubbarna kommer 10 imorgonbitti och jag vill sova. Mätt efter två middagar och trött efter en jobbig vecka. Imorgon får jag dubbelt så mycket space att röra mig på och bor nära björnarna som driver runt i Marys Ville just nu, ska fan se dom!! En mamma med två ungar.

Mycket rörigt inlägg, jag vet. Men jag är otroligt rörig just nu, jag gick vilse i mataffären idag, inte en gång heller utan hela tiden.. fick Jamie att springa fram och tillbaka för att jag hade hjärnsläpp och inte kunde komma på vad någonting fanns. Men efter imorgon är vi flyttade. Sen kommer det ta dagar, veckor eller månader innan vi får internet, tv och hottub.. om det ens händer.. eller internet får vi. Hoppas löftet om Tv till mig håller i sig!

Klockan är halv tolv. Ett avsnitt True Blood (som är galet spännande just nu) och sen sova.
Jag har en känsla av att jag kommer vara tröttare på måndagmorgon än jag borde vara efter en helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0