Jag är tillbaka!

Nu är jag tillbaka! Idag anlände ett fungerande nät och jag är överlycklig. Dagen till ära tog Declan en nap på 3 timmar och jag har försökt läsa en miljon bloggar och se vad folk har gjort dom senaste dagarna. Helt ärligt vet jag inte hur vi överlevde utan internet "förr i tiden", skrämande men sant.

Vi har flyttat , är instalerade och allt är faktiskt mycket bra. Svårt att skriva allt som har hänt senaste dagarna men mycket har varit runt flytten och få allt i ordning. Idag hämtade jag Ethan från skolan med cykel, dom har hängt på Decs vagn efter min cykel och Ethan kan cykla på hans. Känner mig som en super mamma, haha!

Huset är mycket bättre än det förra, fräschare och jag har mer utrymme och så vidare. Visst är det längre ifrån allt, men på det stora hela mycket bra. Förutom att vi bor precis bakom björnarnas favvoställe att hänga på så jag är rädd hela tiden.

I helgen är det Thanksgiving och vi ska ha stor kalkonmiddag. Barnen bråkar mycket som vanligt men dom är fruktansvärt söta vissa stunden så det gör inte så mycket. Jag har varit förkyld i nästan två veckor men började träna i måndags igen och har nu träningsvärk i hela mig, så mycket att jag vaknar av att det gör ont när jag vänder mig i sömnen, men gutt äre.

Ikväll ska vi käka middag med John, Wil och company .. vet inte riktigt varför men det blir trevligt. Vi hörs snart igen för internet min vän är här igen!

Kommentarer
Postat av: Linn

vad skönt att flytten börjar bli klar och sådär! Har gått in 2 grr per dag minst för att kolla efter senaste nytt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0