Monday afternoon

Min dator har dott, den ar sonder och jag kommer inte kopa ny sladd till den foren jag kommer hem. Sa bloggen kommer forbli utan svenska bokstaver tills dess, hoppas ni overlever.
Declan sov till 9.45 idag!!! Sen promenad till brevladan, inget paket idag heller. Efter det bakade vi brownies, at lunch, fixade pumpan och gick sedan till gymnasten med honom. Trots att vi kissade innan och en gang mitt i kom det lite kiss efter 40 min och vi fick aka hem. Han som har varit sa duktig!! Nasta gang blir det bloja pa!
Nu lite vila, flingor och Jamie kommer ner nagon timme med sina barn!
Gym ikvall hoppas jag. Igar korde jag friidrottens intervaller som jag snodde fran Toves blogg :) Fick en enorm astmahosta efterat eftersom det var sa kallt ute, med det var det vart.
Vi sag en bjorn i lordagskvall ocksa!!! Jagade den med bilen, stackarn, haha!
Det ar det som hander just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0