Moonday!

Vi forsoker igen, jag vill blogga, beratta och skriva men jag tycker det ar fruktansvart ovart utan de svenska bokstaverna, tycker ni det ar lika jobbigt och menningslost att lasa det som jag tycker det ar att skriva?
Otroligt bra mandag, borjade dagen med promenad, 10 minuter senare var Declan i en djup somn och jag genom fusen. Hem och lagga barn i sang och jag kollade Schulman show med Thorsten Flinck, mycket interessant. Jag firade mandagen genom att klicka hem 5 klanningar for 500 kr fran Nellys host-rea. Lunch och sen hamta Ethan. Mellanmal for en otroligt glad 5 aring som charmade till sig en bar med choklad efter han atit sin banan och sen lamna honom hos kompis och ta Declan till gymnasten. Gymnasten gick som pa rals idag, gud vad han har utvecklats sen forsta gangen!
Nu har vi lugn stund, Ethan ar fortfarande och leker hos grannen, Declan ligger i fotoljen och kollar pa svamp Bob och aterhamtar sig efter gymnasten. Han ar trottis stackarn.
Ikvall , gym och deg.
Bild fran lordags, Fort Steels halloween grejs som vi tog barnen pa. Davy - Cowgirl, Danica -sig sjalv, Ethan Dart Vader Andra Ethan - Raceforare och Cameron - rappare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0