Muffins med Dec

Efter sex dagars missad bloggläsning har jag missat att Hugo och Paow nästan har gjort slut! Skandal!
Haha, borde lägga ner all denna bloggläsning men känner mig lite conection till Sverige när jag gör det, tragiskt men sant.

Imorse bakade jag och Dec muffins, eller han gjorde. Så jäkla söt är han, me help, me do it, me help you! Och det gjorde han, han gjorde allt nästan själv, med lite hjälp såklart! Sen fick han i uppgift att lägga två blåbär på toppen av varje muffins, jag började diska och plocka undan m.m. och när jag kom dit var han nästan klar och det var fan helt rätt, två blåbär på varje muffins! Ungen är ett geni! Haha, han älskade det iallfall, han hjälpte mej att sätta in plåten i ugnen, försiktigt eftersom det är varmt och sen diskade vi allt tillsammans.

Sen ville han sova, me have a sleep, så då fick han det!



I eftermiddag passar jag Jamies kids också , hon ska till Calgary till släkt för Thanksgiving. John ska till sin bror i Edmonton och Wil ska träffa Lucie också i Calgary. Så Jemma och jag blir ensamma i helgen, vi planerar en storartad natt lördagnatt med poliseskort hem från puben 3.30 från Spencer har vi blivit lovade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0