Saturday morning

Lördag eftermiddag, eller morgon för mig. Stor inflyttningsfest hos Jemmas familj igår, slutade sent och vi drack alldeles för många och starka martinis. Drack enorma mängder vatten dock så är inte det minsta bakfylld. Lite lätt ångestfylld dock, blir alltid det när jag har druckit, gillar inte känslan av att vara berusad med "fel" människor. Och gillar inte dagenefter känslan. Poliseskort hem, igen, haha, börjar bli en vana. Dom stoppade till och med bilar när jag satt därbak denna gången.

Borde ta mig till gymmet, ut och springa eller göra något vettigt men det blir nog chips och sängen några timmar. Produktivt liv just nu. Inte det minsta. Kanske en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0