Skate-park!

Torsdag.
Jag har traningsvark pa traningsvarken, pa traningsvarken, sa ont har jag i ben, rumpa, baksida, mage och armar/axlar. Sjukt gutt egentligen.
Jag knarkar TimTams och dricker kaffe till, kommer vara evigt tacksam till Australien for TimTams. Fick paket av mamma ocksa, bocker till flygresan.. ska bara forsoka spara dom tills dess. Nedrakning till hemresan har borjat, pa sondag ar det tre veckor!! Jag har varit har i snart 11 manader, 3 veckor ar INGENTING.
Dagarna gar ganska fort fast jag kampar med Ethan som ar varre an nagonsin och forsoker pott-trana Dec som har haft bajs-incindenter flera ganger senaste veckan. Det ar kampigt, men nagot positivt maste det val ge eller komma ut fran detta?
Vi ska till Skateparken i eftermiddag med Jamie+barn. Det ar stralande sol och en helt underbar host dag. Kan inte fatta att om tva veckor ska jag inviga mina skidor for sasongen, langtar sa sjukt!!
Snyggare an sahar ar man inte nar man hanger med en 2 aring om dagarna...

Kommentarer
Postat av: Sanna

2010-10-22 @ 23:24:34
Postat av: Sanna

TimTams!!! Alltså, seriöst, jag skulle kunna göra vad som helst för ett paket just nu... Australiens bästa!! Typ... Här på Island har man istället specialitéer som rutten haj med brännvin, mums, inte, och all choklad är blandad med lakrits, euw... Nej, tacka vet jag TimTams, njut lite åt mig också! :)

2010-10-22 @ 23:26:44
Postat av: Kalmarflickan

SNYGG! Köpte en par sånna på Bikbok för några veckor sen, verkligen läge med ett par glajor i det här fina vädret!!



Vi måste ses snart vad fan :D RING MIG! Skrev numret på fejjan

2010-11-17 @ 11:05:54
URL: http://kalmarflickan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0