TGIF

Min spellista idag:

American Girl - Tom Petty and the Heartb.
Piano man - Billy Joel
Go your own way - Fleetwood Mac
On the radio - Regina Spector
Kärleken förde oss samman - Lundell

Tryckte precis i mig en av våra blåbärs/jordgubbe muffins och mums vad goda dom blev! Perfekt krisp!
Eftersom muffins och negerbollar är det lättaste man kan göra med barn så kan man nästan säga att jag är lite av en muffins och negerbolls expert numera! Kan jag skriva det på cvt? Jag kan inte sköta en kassa men fan vad jag kan göra goda muffins (med hjälp av 2åring) och rulla negerbollar.

Nu ska jag se Kungarna av Tylösand, eventuellt äta en till muffins och jäsa i nån timme till mr Dec vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0