Thanksgiving

Tack vare en enorm matkoma och en stor mat-bebis orkade jag inte blogga igår kväll. Men här kommer bilderna!


Declan råkade hamna bredvid dom hembakta frallorna, gud vet hur många han han trycka i sig innan vi upptäckte. Han åt INGEN middag alls.. too bad for him ingen efterätt.



Pap skärde upp kalkonen, Ethan hjälpte till och petade på ben och drog och höll på att få fingrarna av skurna

Kalkon, stuffing (fyllning, bröd och kryddor), kokta morötter i kanel, potatismos, gratäng med ost och broccoli (MUMS), sötpotatis gratäng, brunsås, hembakta frallor och cranberries. Till efterätt brownies och min nya favorit PUMPAPAJ!

Hela min Kanadensiska familj


Idag tog jag och Jemma en 4 h trip till Eureka i USA, hur coolt är inte det att bara kunna köra över gränsen. Värsta rednex stan någonsin, vi skulle köpa glass och upptäckte att kvinnan bakom disken hade ett stort gevär liggandes bredvid kassan. Då åkte vi hem och jag lämnade äntligen tillbaka mitt Visa. Har kollat 3 Johan Falk filmer ikväl/eftermiddag och planerar att starta en 4de nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0