tisdag i bilder


Var en mycket bra nanny idag. Var ute ur huset redan klockan tio och först lekte i grannens lövhög och kastade löv i massor. Dec älskade det!

Glad kille!


Sen gick vi till Nature trail (et) som jag fortfarande inte kan hitta en bra översättning på, natur spåret, spring spår i skogen. Dec hittade såklart en enorm sandhög att glida nerför och jag blev 5 år igen och jagade runt honom där tills han skrattade så han grät

Jag ville ta kort i den fina solen. Declan såg jätte ledsen ut och sa bara noo. Så det blev bara ett påtvingat kort.


Sen kom Jamie och vi gick på en timmes promenad. Sen hem, och Dec har varit utan kissincidenter hela dagen idag :D, och Dec sov och jag gjorde världens mumsigaste lunch. Kokt sparris, broccoli, majs och champinjoner och mixa med spaghetti och alfredo sås. Åt framför Johan Falk. Sen hämta Ethan och lek hos Jamie massa 6 barn!


Vi hann med att bygga ett litet hus av kartong precis innan Chris kom hem. Så jäkla kreativ dag, bra jobb Elsa. Tack tack.

Kommentarer
Postat av: Mam

Precis så som en bra och pedagogisk nanny ska göra. Heja Elsa du är bäst!

2010-10-13 @ 20:44:44
Postat av: Selma

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 04:20:15
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0