Barnvakt

Klockan är halv ett och jag är barnvakt. Vågar inte sova ifall någon av pojkarna skulle vakna, tror inte dom tänker på att jag är här nere utan skulle förmodligen bli ledsna över att inte hitta mamma och pappa. Vi hade stor lek eftermiddag med alla åtta barn, sen middag och film med pyjamaserna. Åkte hem halv åtta, mina barn somnade ovaggade vid åtta och har sovit hela tiden. Skönt.

Jag har facebook-stalkat människor, kollat kläder på HM och Nellys hemsidor (framförallt högklackade/fest skor, klänningar, skinnjackor, kavajer, kjolar och väskor), kollat på gamla bilder, filmer m.m. och fått hemlängtan. Hur ska jag kunna lämna alla igen? Sen kollat på ett vänner avsnitt, duschat och gjort mig redo för sängen. Skulle gärna haft lite choklad eller något att tugga på dock, det är ju fredag trots allt. Hittade ett kinderägg i skåpet, det var väl okej men hjälpte inte mycket till med godissuget.

Imorgon står gym på schemat, kanske köttbulle bak eller negerbollar (lovade att "bring some kind of balls" till partyt imorgon) och sen ska vi som sagt på lite bbq eller grillfest på ren svenska hos Lucie, Wil och John och sedan dra ut med hela ligan.

För att uppdatera er om A så har vi båda gått vidare som vänner, haha. Låter otroligt vuxet och moget, det var det kanske också? Nej, men det är fortfarande osäkert vad som händer men jag gillar läget och det är det viktigaste, bäst att ha många dörrar öppna inför skidsäsongen! Ska sluta snacka strunt och gå och.. ja, haha, jag ska ingenstans men.. godnatt då.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-18 @ 09:00:40
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Mam

Kör hårt gumman!

2010-09-18 @ 21:50:07
Postat av: Anonym

Vad fin du är på bilderna

Kom hit så får du nybakat bröd och köttgryta.

Inga macaroni&cheese.

2010-09-19 @ 11:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0