Carpe Diem!

Torsdag, vi shoppade i Cranbrook med Declan och tjejerna på förmiddagen och lek hemma hos Jamie på eftermiddagen. Hade egentligen hur mycket som helst att göra ikväll och såg framförallt fram emot att käka sushi med Katie. Men jag mår inte bra, Patti är jätte förkyld (sjuk), Declan är snuvig så det är väl det jag har fångat upp också eller så är det bara så enkelt att jag är helt slut och måste vila. Helgen är fullbokad också så ikväll ska jag käka chips och choklad (fattar hur längesen det var jag åt skit nu!) och bara dega framför vänner och somna tidigt.
PÅ måndag är det ny vecka och då tar vi tag i träningen igen, har inte tränat denna veckan alls för dels halsont och förkylningskänsla och sen lite andra saker. Har inte haft tid. Nu kör vi en röd helg (med fet mat, socker, kolhydrater och alkohol) och sen tar vi tag i livet nästa vecka igen, en helg kan jag unna mig efter mina goa pass senaste månaden. Nästa söndag går vi in i oktober mina vänner. Tiden går fort, skynda att älska så ses vi snart!


Från förra helgen när vi passade alla åtta barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0