En väska redo!

Medan Declan sov idag började jag packa en väska. Så en väska är redo för hemfärd, känns jätte konstigt att packa ner sina saker, mest är det gamla saker också... eller saker som var favoriter för ett år sedan då jag packade ner dom och valde att ta med dom hit. Sen alla sommerkläder, skor osv. Men ni förstår inte hur mycket som är kvar, okej det blev ganska mycket plats i garderoberna efter utrensningen men det är sjukt mycket kvar. Tur att jag åker hem och lastar av lite nu, hade aldrig fått plats med allt i två väskor och en hemfärd. Det jobbig är att det som är kvar vill jag nästan ha kvar nu, lite till kan jag kanske sålla ut, men mycket är stanna kläder. Aja, det är två månader kvar, på dagen idag tills jag sätter mina fötter på svensk mark igen och efter pratet med Dennis i förrgår och David idag ser jag faktiskt fram emot det. Mer än jag har gjort innan då det bara känns jobbigt och onödigt. Men det ska bi super kul! Det jobbiga är allt som ska fixas, alla recept, mediciner, pass, tandläkare, läkare m.m.

Hittade precis, efter utrensning av allt, Läkerol från kusinerna. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0