Freeedag

Börjar inte fören vid tolv idag, skönt. Men ska ha barnen hela kvällen. Ska dock ta alla hem till Jemmas, hon har fyra tjejer ikväll då Bella och Lucy är här från Kelowna, och käka pizza och kolla film ett tag innan vi alla går hem för att sova. Men åtta barn tillsammans, det blir ett uppdrag.

Fick mej från mamma imorse, nu är det klart! Jag kommer tilbaka andra december och kommer hem till Sverige nästa år 5 april. Känns bra! :) Ska försöka handla med mig lite grejer hem till er där hemma. Har en stor påse med småprylar eller ätbara saker till kusinerna iallafall! Jag kommer ha ganska mycket plats över i väskan hoppas jag så ska försöka ta med lite roliga saker.

Har träningsvärk i hela kroppen men är så värt det när jag idag vaknade upp utan en liten putande magen, we're getting there! Lucie kommer hit från Kelwona också denna helgen och imorgon ska vi på bbq och sen utgång med alla för det är deras sista helg (lucie och wils) innan dom drar till Australien.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och börja jobba!

Mamma, pappa.. prata med mig på skype snart tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0