Fyra dagar kvar till helg...

Ethan var hemma från skolan för sin astma idag, dom hade sprutat i honom astmamedicin som gjorde honom galen. Jag var sjuk och orkade knappt röra mig, bra kombination. Jag fick ett anta utbrott som jag nästan fick dåigt samvete för efteråt, men va fan han är hemma från skolan för att han är sjuk och får absolut inte springa omkring men det är det enda han gör. Är man sjäv då jätte förkyld så har man kort stubin. Efter några timmar fick jag Declan att somna och Ethan att kolla på film så jag kunde bara ligga i soffan några timmar. Patti kom hem halv två från jobbet och jag stapplade ner till min säng och sov tre timmar. Vaknade, åkte upp till Johns för att få några mer True Blood avsnitt på mitt Usb och sen hem och sängen igen. Insåg att jag har endast ätit bröd, mackor och rostat senaste två dygnen och druckit te och ätit diverse piller. Såg att Patti hade ställt undan lite Kinesmat till mig i kylen, åt det. Mår bättre ikväll men är så otroligt trött jag har sovit mer än 24 h senaste två dygnen både dag och natt i vanliga fall sover jag bara 8 h per natt så 16 på två dygn. Insåg att jag har haft feber idag då jag plötsligt tappade allt som tidsuppfattning heter och var helt vimsig ett tag, även när jag sov så drömde jag om enorma björnar på Postmästaregatan, i trädgården, och Vampyrer (från True Blood) vaknade upp och var alldeles svettig. För att sedan komma ut i solen och frysa.

Livet blir bättre av att Patti är jätte sjuk fortfarande, Chris är bortrest, Ethan är tjurig och hög på medicin och vi flyttar på torsdag.

Längtar tills jag blir frisk. Fan vad jag ska ta vara på livet då, så in i helvete ska jag ta vara på det. Hur klarade jag detta flera gånger om året förut, att vara sjuk är det värsta som finns ! Punkt.


Dennis, mitt bästa vän. År 2006!
På någon förbjuden hemmafest med smuggelsprit och arga grannar.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Usch det låter inte så jättekul :( Krya på dig, hoppas att allt lättar snart! :)

2010-09-28 @ 06:22:10
URL: http://aiilenroc.blogg.se/
Postat av: Linda

Var med och tävla om att bli dagens blogg!



http://lindamarieeriksson.blogg.se/2010/september/dagens-blogg.html#comment

2010-09-28 @ 06:39:36
URL: http://lindamarieeriksson.blogg.se/
Postat av: lovisa

söt bild:D

2010-09-28 @ 07:38:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0