Hemma!

Jag är hemma från USA, en dag tidigare än beräknat. Åkte hem med Pattis föräldrar imorse. Annledning behöver vi inte gå in på, men jag var klar i huset för veckan och det var ett gemensamt beslut haha. Ser fram emot lite drinkar och massa prat med Jamie och Jemma ikväll. Veckan har annars varit bra, förutom att jag har klippt lugg hos en frisöt som förstörde hela mitt hår, måste göra om det då hela luggen är sne och när jag frågade varför hon inte hade klippt vissa delar sa hon " du ville att jag skulle klippa lugg, du frågade inte om resten av håret" . Asså höll på att döda henne. Men det har över lag varit bra, sol, bad, shopping och löprundor.

Nu ska njuta av en öl och ett dygn utan barn. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0