Höst-söndag

Nu är det officielt höst. Vi köpte strumpbyxor storlek tjocka idag hela nannyligan, regnat, blåst och haft sig idag. Sen köpte jag balsam, för mitt var slut, en hel liter för 40 kr för att när jag kom hem inse att jag köpte en flaska (lika stor) för längesedan så jag skulle ha när mitt tog slut. Jag har balsam för en livstid. Sen badade vi hottub hos Jamie, familjen kom hem och vi käkade middag. Packade undan klänningar, shorts m.m. Tror jag ska försöka skeppa hem dom, ni förstår inte hur mycket saker jag har samlat på mig under detta året.

Vi är lediga imorgon, jag hoppas på hyffsat fint väder och att vi gör något kul. Skulle träffat A ikväll men blev inte så, kanske blir imorgon istället. Om tre veckor flyttar vi, ska bli galet spännande! Är bjuden på kräftskiva hos Björn och Lori den 24, ska bli trevligt. Mycket att ser fram emot. Vi åker ner till USA igen på lördag, jag kör, för att kolla skidrean i Kalispell, girls trip on the road är det bästa. ( bara delar onödig information här, läs det inte om det är tråkigt).

Kollar på Dear John nu. Läste boken, på engelska faktiskt, nu under veckan. Stör mig lite på att det är som två olika historier, men så är det nästan alltid när det finns bok och film. Men boken var kanon bra och filmen är mysig på ett annat sätt. Insett att jag kanske ska börja läsa lite på engelska, det var väldigt lätt (som att läsa på svenska faktiskt) bara för att öva lite och få skriv/läs/stav delen med sig lite på köpet istället.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0