Kvällen!

Var hos födelsedags middag hos Pattis kusin nu ikväll. Fan vad jag älskar (och saknar) att få lagad mat, mat som folk har lagt ner tid och energi på att göra. Fick potatisgratäng, stek, kokta morötter (från deras land), sallad (allt från deras land, trädgård whatever), bröd med smör och goda dressingar. Åh, saknar mammas helgmiddagar, där maten inte bara har blivit ihop slängd för att man måste. Min familj äter knappt på helgerna, för dom vill inte slösa tid på att laga mat (samma sak på semestern), iallfall, hur gott som helst var det.

Sen släppte dom av mig vid gymmet och jag akut-tränade dom 40 min innan stängning och sen gick hem faktiskt. Blev ett bra pass! Sen dusch, fix och nu sängen, är galet trött och ska upp klockan sju imorgon för jag ska köra Ethan till skolan och sen ska jag och Declan på Play and Learn direkt efter. Han älskade gymnasten idag! Men grät jätte mycket i början då han trodde att jag skulle lämna honom där stackarn, haha. Det var bara en annan liten kille där och självklart råkade dom krocka mitt på en stor öppen yta och båda började gråta, men som sagt trots gråtincidenter älskade han det!

Testade min Bräd-outfit idag. Gissa vem som kommer vara coolast i backen iår!







Vet ni hur jäkla svårt det är att ta kort på sig själv?! Men aja, ni hajar grejen... snyggaste och allt det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0