Min dag i bilder


Något jag aldrig trodde att jag skulle laga frivilligt eller ens äta frivilligt men here I am, tycker det är lite sliskigt och äckligt men ändå gott. Ni fattar! Så enkelt, tar 10 min att fixa!


Tada, klart! Lite ketchup och mjölk till så har vi en fin lunch! (Vi hade gurkskivor bredvid mamma)


När jag ändå hade kameran uppe, här är några bilder från övervåningen. Köket och lite av vardagsrummet!


Vardagsrummet, med alla kortonger inför flytten


Pojkarnas rum. Declan ligger i sängen och sover den lilla latkorven! (och nej, han vaknade inte upp av kortet)


Declan var glad när han vaknade, klart han var han fick ju sin favvorätt till lunch!


Visar hur man tar ett "big bear bite" (stor björn tugga)


Nu ska jag , Declan och luggen åka till ett ställe som typ gymnasten där dom har toddlers-hour, en timme barn i tvårsåldern. Har aldrig varit där förut, men hoppas det är bra för det vore perfekt att göra varje måndag efter som Declan är galen med att hoppa, studsa och slänga sig. Sen kommer Ethan hem, han kommer var trött.

Ikväll ska jag försöka gymma lite och städa, plocka. Gud vad mycket extra energi jag får av att ha lugna dagar!

Kommentarer
Postat av: Paps

Hur kan ni äta detta????

2010-09-14 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0