Natt min skatt

Chris är sjuk nu också , kom hem från jobbet idag. Så vi höll oss ute under eftermiddagen. Jag är mycket bättre faktiskt, sov hela förmiddagen med Declan och nu mår jag prima.

Jag och Jemma gick på bio , Easy A, ikväll. Kul film, gott med popcorn och extra roligt att vi råkade spilla ut båda våra isteer på samma gång och fick sitta blöta under filmen.

Sen fick sig känslorna sig en liten turn sådär på kvällskvisten, jag kan inte skriva om det hur mycket jag än vill och jag kommer inte prata om det på ett tag... men mina päron hade blivit stolta om dom visste vilket moget beslut jag tog idag. Men det är mycket som ni inte förstår också och som ni inte kommer göra, jag förstår men jag har inte förståelse för det. Mycket diffust, precis som jag är ibland. Det suger att en så stor barriär av kultur, uppväxt m.m. ska komma imellan... jag vet inte hur mycket av det jag är beredd att släppa in i mitt liv eller hur mycket jag vill släppa in och ja, skit samma. Don't ask about it... I wil tell you when I'm ready.

Men jag mår bra, och det är viktigast. Eller jag är okej och jag kommer bli bra :)





Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Linn

jag blir sådär sjukt nyfiken och galen. Men bara du mår bra <3

Postat av: piichas blogg

Hej!



Jag har just nu en tävling på min blogg där du vinner produkter ifrån Mexx.

Gå gärna in och kika och delta i tävlingen.

Det kanske blir du som vinner!



Kram/ Piicha

2010-09-29 @ 13:08:01
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/
Postat av: Paps

?????????

2010-09-29 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0