Oh, no you don't!

Okej, inget brädköp. Wil ska hjälpa mig med att hitta en som är värd pengarna, denna var tydligen lite för använd.
Har bokat ny klipptid , tandläkartid och tid för nått annat ;) Så nu ska det bli ordning och reda på frisyr och tänder!
Var på världens roligaste film idag, helt ärligt i klass med "baksmällan". Go the distance heter den, har nog fan inte skrattat så mycket i en film sen... aa... baksmällan. Se den! Jag kunde inte sluta skratta, eller nöffa för att jag skrattade så mycket heller.

Annars rullar det på, snö på bergen igen. Två månader med "rena" bergstoppar fick vi och nu går det mot vinter igen. Hade mössa och uggs på mig idag, så höstigt är det här, sommaren bara försvann och det har regnat precis hela dagen idag! Snart kommer det vara snö i skidbacken, uj uj. Två månader tills jag kommer hem nu, eller nio veckor. Det går fort! Vi ses snart Sverige.

Älskar föresten det här med dejter och dejtande här. Var på en väldigt mysig dejt igårkväll med A, började med långpromenad med hans hund runt Wasa, sen Cranbrook för te och sen mysa framför en film. Fan vad det där lät lamt och gammalt men gud vad mysigt det var, lite bakgrunds musik och en kamera hade det kunnat vara som ett klipp ur en film. Mysigt med lite romantik såhär på höstkanten , sen inväntar vi med spänning alla skidkillar som kommer. Jemma har lagt ögonen på en kille som ska bo hos Jamies familj, han är tydligen lång, brandman, snowboards instruktör och enligt Jamie "för snäll för mig"(vad nu det ska betyda). Han låter ju bra på papper, iallfall så vi utför diverse facebook stalkning (förföljer varenda steg han tar, kort som kommer upp och meddelanden han skriver/tar emot på facebook) på honom nu. Det var föresten jag som myntade uttrycket facebook stalka någon (om det nu är någonting att skryta om), tjejernas första kommentar var "vi kan inte fatta att du erkänner att du gör det" men nu så har vi en väldigt öppen dialog om vilka vi stalkar för tillfället. Haha, Kimberley är för litet, men fasen vad kul det är! Känner mig ung, som typ....18 igen.

Bakade negerbollar idag föresten, blev sugen på det efter att ha sett Sune sommar häromkvällen, vilket föresten kan vara en av dom roligaste Svenska filmerna , och sällskapsresan 1+2, som har gjorts. Skrattade högt och önskade att 1. Någon här föstod svenska och kunde titta på den med mej eller 2. Att även om dom hade text till eller jag skulle översatt så skulle ingen förstå det roliga i det ändå, för det driver med hela det svenska sättet.



Kommentarer
Postat av: Mam

Å nej! Inga tatueringar tack!!!



Mam

2010-09-08 @ 17:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0