SJUK!

Och så äntligen bröt det ut, efter fyra dagars funderande om jag är sjuk eller inte så vaknade jag idag med rinnande kran, nyser så snoret flyger, är riktigt hes och bara allmänt febrig och hängig. Blir en dag i sängen med te och massa filmer och serier.

Men bra nyhet från igår, jag invisterade i sprillans nya snowboard pjäxor 700 kr. Tyckte jag var bra. Nu har jag alltså bräda, skidor + pjäxor till båda... en hjälm kanske? sen är jag färdig och allt för under 4000! Mycket nöjd! Nu kan snön komma. Fast snön känder långt borta igår när solen lös och det var 25 grader varmt, vi hittade föreseten bageriet i Patzl där man faktiskt kan fika normala saker och så satt vi ute och njöt.

Igår kväll var vi i Cranbrook på hockey, vi följde matchen från restaurangen dock... så vi slapp betala också snåla som vi är. Drack enorma mängder iste och åt hamburgare, sen åkte vi hem och jag sov i 12 timmar och vaknade upp och mådde... ja... skit helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0