Snart helg!

Om jag tyckte att dom fyra första månaderna gick fort här, eller om jag tyckte att sommaren gick för fort...
så är det ingenting jämnfört med hur fort tiden går nu. Dom senaste veckorna har varit crazy! Dagarna flyger fram och jag har inte varit i säng före 11.30 någon kväll, sen upp och så rusar dagen iväg, middag och dusch och sen några timmars tidsfördriv av olika slag på kvällarna och sen upp igen... Jag hänger inte med. Sen har jag kommit in i en riktig dum rutin när jag säger ja till alla och kan boka in typ 4 grejer på samma kväll och sen måste avboka. Haha, ja, dålig planering.

Har en sjukt rolig historia att berätta iallafall.

Jag och Jemma var ute och lat-cyklade på ett av cykelspåren (vi var helt uppklädda, i flipflops och bara gled) utanför hennes hus. Vi stannar vid en liten sluttning och ska ta kort på fullmånen och bergen, Jemma går fram mot slutningen och vänder sig sedan om och skriker SHIT DET ÄR EN BJÖRN DÄR. Jag far upp på min cykel (allt detta i ett aderalinrus, jag kontrollerar inte mig sjäv det är kroppens egna instinkter som styr) , slänger mig upp, och sen drar iväg. Jemma vänder sig om och skriker efter mig "faaan, jag skojade ju bara... men tack som fan för att du tänkte lämna mig här".

Jag skämtar inte, jag har inte skrattat såhär mycket på länge. Vi fick lägga oss ner. Jemma skrattade åt mitt skrämde ansikte och åt att hon har aldrig sett mig röra mig så fort eller aldrig sätt någon människa någonsin vara så snabb och sticka. Sen skrattade vi åt att jag faktiskt gick på det, att jag tänkte lämna Jemma där och ja.... Helt otroligt. Det går inte att beskriva denna situation.. denna filmen kanske kan beskriva känslan lite:



Bra sätt att testa dina vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0