Sept. 13, 2010

Okej, jag kan erkänna att blogga inte står högt på min att göra list just nu. Jag känner som Melissa Horn, allt jag skriver blir ändå för kort och bara skit.  Föresten är det knappt interssant att veta att vi tog några för många jägershottar igår kväll, att jag drack vatten kvällens sista två timmar för att undvika bakfylla (funkade!) eller att jag har spenderat hela dagen med en ny vän.

Vi skulle ha gått på hockey i fredagskväll, men efter några missförstånd med tjejerna sket jag i det i slutet. Det var säkert jätte töntigt av mig men för mig var det ingen "big deal", jag känner mig själv för väl och det var lite ensamtid jag behövde i slutändan ändå. Men tjejer kan få mig att fundera och bli arg ibland, jag vill ha okomplicerade vän-relationer som Martha och Vanessa och vi alla hade i vintras, men ja, jag vet att alla är olika. Men är det någon som är bra på att vända kappan efter vinden (eller vad det nu är) eller vara en leguan (som byter färg i miljöer) så är det jag, det har jag ärvt efter min mor tror jag. Det är bara att bita ihop, så länge som bra och goa stunderna överväger dom dåliga så är jag nöjd.

Jag har levt på pommes med majonäs och rostat bröd med cheese-swiss denna helgen. Imorgon blir det ordning på torpet, måste börja äta och måste ta tag i gymmandet igen. Körde ett härligt bröst, mage, axlar, rygg och arm pass i torsdags, har fortfarande känning från det. Jag beundras ibland av min förmåga att faktiskt ta ut mig numera och min disiplin, något jag var otroligt rädd för när jag tränade friidrott och mycket slarv med många saker. Är det för att jag verkligen gör det för min skull nu och för att jag faktiskt tycker det är otroligt roligt och ger sköna resultat.

Slut fundrat för ikväll. Nu ska jag kanske ta mig över till någons soffa för en film eller så blir det en tidigt kväll hemma i sängen. Time will tell, I love not planing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0